Merhaba bayanlar son 2 gidişimde de doktor bebegin karın genişliğinin 3 hafta önden gittigini yani ben 32yim ama 35 haftalık dedi diger gelişimleri de 34 haftayms seker kontrolünde evde kendim yapıyorm degerlerim normal suyum normal, bu durumu yaşayan var mı dpgum sonrası bu bebekte bi sıkıntı mı doktorm da net birsey demedi 🤔yediklerime de dikkat ediyorum ama neden böyle bilmiyorum