Kızlar benim ne yapmam lazım? 36+1 doğumdan korkmaya başladım vakit yaklaştıkça panik atak var birde yalnızda kalamıyorum. Aklim başımdan gidiyor sanki ben ben değilim 😒😒😒😒😒😒😒 ne yapmam lazım bu korkuyu yenmek için lütfen birseyler söyleyin bu haftaya kadar birsey yok 36 girdik korku üzerinde hersey başladı.
Haftaya pazartesi doğuma karar verilecek sezeryan mi normal.mi diye