denizefe al bendende okadar.benimde 3 yasinda bir oglum var.biraz uzansam anne kalk yatma diyor
sadece gece yatinca dinlenebiliyorum.sabah hic kahvalti yapaliyorum.cikolata ekmek ve peynir okadar.oda mide bulantim gecsin diye.onu gectim kahvalti bile hazirlayasim gelmiyor.dahada yolun basindayiz.allah kolaylik versin bizlere.