EbruuAk13 aysesakaryaa bende 36+4 haftalığım bu akşam birden ellerim ayaklarım şişti ellerimde parmaklarımda karıncalanma uyuşma oldu nedenini anlayamadım başka yaşayan varmıdır acaba
Snmckr aysesakaryaa yanlış bilgi vermek istemem ama bildiğim kadarıyla ödemden dolayı oluyor bi tanıdığımın daha ilk haftalarında olmuştu doktor öyle söylemiş
Zanaservan aysesakaryaa inancın olsun ben bunu bir haftadır çekiyorum işaret parmağım ve baş parmağım uyuşuk bende diyorum acaba sadece bende mi oluyor 😔😔 çok rahatsız oluyorum uyuşuk olması