Mikmikbuk Zeynepackgz 17 gün😁 ama bebek doğmadan çok işim var… bebeğim sağlıklı olduğu sürece günümü doldurmak istiyorum
Meymiss 12 diyor uygulama, henüz belirti yok aşırı yorgunluk dışında, yürüyüş zorluyor artık. Hamilelikte kızım beni hiç yormadı o yüzden hiç bitsin istemiyorum, böyle rahat benle yatıyo yiyo içiyo keyfim yerinde😁
Rumytek Burccfr bende ara ara belden sancı giriyor ama düzenli bisey yok bi sabah olmuştu birde iftardan sonra oldu ama akşamki daha kuvvetliydi 2 3 gündür sanki çişim gelmis gibi bi sizi giriyor vajinal kısma onu da anlamış değilim 37. Haftadaki muaynemd3 1 cm açılma var demişti Dr simdi sanki hicbisey yok gibi sizde durumlar nasıl bu sızı sizdede var mi
Burccfr Rumytek evet benimde sızlıyor ama bel ağrım başladı 1 cm açılmam varmış benimde nst de ağrı çıkıyor ama düzenli değil . Benimde yalancı sancılarım başladı ve bir haftaya yakın ishale yakınım . Kilo alımım durdu . Heyecanla bekliyorum :)
Rumytek Burccfr ayy hem heyecanli hem endişe verici bi durum insallah guzel sağlıklı kolay bir doğum süreci geçiririz. Cuma kontrolüm var bi gelişme olursa yazarım yine sana ☺🙈
Burccfr Rumytek benimde yarın kontrolüm iki hafta önce bebişim 2452 ydi korona geçirdim bakalım şuan ne kadar oldu ☺️
Rumytek Burccfr merhaba bugun kontrolüm var demiştin nasi gecti nasılsın 🥰insallah bebiste büyümüştür 🤲 doğum için bisey dedi mi doktorun