AysenurDogruol işte bütün hissi kesiyor ben epiduralsiz olmama rağmen doğum esnasında kesildiğimin sesini duydum kırt diye ama hiç bişi hissetmedim çünkü o an çektiğim sancının yanında hafif kaldı ama doğurduğun an bütün sancıların gidiyor zaten bana da 4 dikiş atılmış 4 dikiş olacağını bilsem anestezi ister miyim düşündürülür o an korkuyla yine olsa yine aynısını yaparsım ya ikinci için istemem belki bilmiyorum ya allah hayırlısı ile ikinciyi de nasip etsin de.. 9 aydır denemedeyiz olmuyor aslında bi kere oldu ama boş gebelik oldu kürtaj oldm