Jalenur16 Asel_im oda jelatinli ya günah falan diyen oldu kaldım öyle diğerinde de mi madde varmış oda gunahmis kaldım öyle bende doktor gynositol iyi marka dedi deevam et dedi ama pcos var bende o yüzden detaylı araştırıyorum klomen kullaniyorm bide