Sevvda canim bende belim ağrıyor diye geziyordun ortopediste gittim kalcammis meğersem orası sakroliak eklem ağrısı deniliyo gebelikde oraya çıkıyor yatmaya kalkmaya oturmaya devamlı ağrıyor benim malesef , benim gibi bilmeyenlerin çoğu kalça ağrısını bel ağrısı olarak nitelendiriyor