Melkk ben 1 ay olcak 2. Normal doğumumu yaptım.ilkşnden çok daha kısa sürdü.kesi fln hiç bişy yok çok çükür.Sancı gercekten zor sürec.girdği zaman berbat bişey ama dayanılmıycak olsa Rabbim bize yaşatmazdı.Dsyanılmasa 2.leri 3.leri yapmayız 🤷🏻♀️ normal yapın bence balık gibi kayıp çıkıyo sizde öyle mayışıyosunux ki dünya sizin olmuş gbi,bebeğe bakmaktan alg tarafını unutyo insan ☺️