Melosmeloss Regl günüme 7 gün kala birkac damla kahverengi pembemsi kan geldi ben regl başlangıcı sandım sonra ertesi gün kesildi ve cinsel ilişkiye girince kırmızı kan geldi sonra kesildi sizce hamilelik durumu varmıdır?
Happy-melek1997 Melosmeloss bende bu şekilde öğrendim gebeliği mi bende yeniyim daha ilk idrar testi yaptım pozitif görünce ertesi gün de kan verdim 112 çıktı benim 2 gün vardı ama
Sedos16 Caniim benim de iliskiden sonra koyu renk kan geldi. Ben bu ay fakera+catlatma ignesi oldm gerci . Bir gun de Uzun süreli kanamam oldu.Doktor yerkesme kanamasi da olabilr, yumurtlama kanamasi da olabilr dedi. Cok can sıkıcı bir durum.
Melosmeloss Sedos16 evet ya cidden çok can sıkıcı çok hafif pembe lekelenme oldu sonra kahverengi oldu kesilmişti ilişkiye girince kırmızı kan geldi sonra tekrar kesildi inşallah tutunma kanamasıdır regl günüme 5 gün var test yapsam mı acaba
Sedos16 Melosmeloss yaa benim de su an 5 gun var bat 15 nisan🥰 ben dun ovulasyin yaptm ama ona guvenmiyorum. Yap istersen caniim ben yapmayacagm negatifi gormeye gücüm yok cunku…
Happy-melek1997 Melosmeloss hayır bende sulu akıntı gibi pembe leke geldi hasta oldum sandım Ped koydum 2 3 damla da hafif koyu leke gelmiş onada sonra değiştirdim ertesi güne kadar duran pede hiçbirşey akmamış öylelikle test yapmıştım net çizgi çıkmıştı ertesi gün beta 112 çıktı işte ama öyle kan gibi falan hiç olmadı benim şükür
Melosmeloss Sedos16 bilmiyorum bu daha bizim ilk denememiz ama ben var gibi hissediyorum çünkü benim normalde regl günüme 5 gün kala ağrılarım başlıyordu hicbirseyim yok şuan hafif bel ağrısı ve mide yanması var
rojdaa_5634 Melosmeloss siz bence bir test yapın yarın ve eğer pozitif çıkarsa kadın dogumcuya bir görünün ilişkiden sonra kırmızı kan pek hayra alamet olmayabilir.Hersey gönlünüzce olsun inşallah
Melosmeloss rojdaa_5634 bende test yapmayı düşünüyorum ama hayal kırıklığına uğramakta istemiyorum güzel dilekleriniz için teşekkür ederim
rojdaa_5634 Melosmeloss Çok iyi anlıyorum inanın ama şimdi diyorum ki keşke yapsaydım yani ne kaybederim. Şöyleki ilk çocuğumu adetim 17 gün geciktikten sonra öğrendim düşünün yani ne kadar yıpratıcı olduğunu biliyorum ama Allah’tan ümit kesilmez.
Melosmeloss rojdaa_5634 inşallah vardır gerçi çok isteyip birşeyin üzerine düşünce olmaz derler genelde🤣
rojdaa_5634 Melosmeloss İnşallah vardır. Eğer yoksa da Rabbim en kısa zamanda sağlıklı hayırlı bir evlat nasip etsin inşallah, bütün isteyenlere de..🤲
Rabiamsf Benim yerleşme kanaması günüm geçtikten 1 hafta sonra oldu ama iki üç gün devam etti. Sonra acile gittim hatta ben bebeği görmüştüm ilk muayene olmuştum kalp atışlarını duymuştum sonra yine kanama oldu ama parça parça oldu bu sefer bebek düşmüştür diye kendimi herşeye hazırlayıp öyle gittim ama hamd olsun bebeğim iyiydi. Şimdi 27 haftalık olduk. Rabbim isteyen herkese nasip etsin
Melosmeloss Rabiamsf ya bende şaşırdım pembemsi kahrevengimsi bir kandı hemen kesildi sonra ilişkiye girince kırmızı renkte kan geldi korktum bende şimdi tekrar kesildi çok garip geliyor bana🤷🏻♀️
Rabiamsf Melosmeloss doktor ilk üç ay bu kanamalar çok normal dedi. Herkesin durumu farklı olabilir tabi yine kontrole gitmekte fayda var devlet hastaneleri hemen alttan muayene ediyor o biraz sıkıntı ama ihmal etmekte size ve bebeğe zarar verebilir. Rabbim hakkımızda hayırlısını nasip etsin. İnşallah herşey yolunda olur. Çok geçmiş olsun