Doğum için gün sayarken şimdi biraz daha gelme kızım diye dua ediyorum 2 yıldır grip bile olmadım 38+0 dün korona testim pozitif çıktı ve hiç iyi değilim inanamıyorum nasıl olabildi o kadar dikkat ederken
Eşim korona geçirdi aynı evin içinde bana geçmedi ve 2 hafta ben baktım eşime son hafta da olacak şey değil vardır bi hayır diyorum ama benim gibi son hafta hastalanan oldu mu süreç nasıl geçti kızlar