nurcan_26g Kızlar iki hafta sonra doğumum var çantam hazır mamayı çantaya koysam bişey olur mu ? Yoksa dolapta mi durmali
Hilal-95 nurcan_26g marketlerde felan dışarda değilmı sonucda tam emın değilim ama bozımkı dışarda duruyor gerçi ben kullanmıyorm ama bılemedm
suscarparimm nurcan_26g Hava çok sıcaksa dolapda muhafaza edin açılmışsa dışarda tutmayın çabuk bozuluyorlar
Belacivciv nurcan_26g Son kullanma tarihi geçmezse sıkıntı olmaz açmadan ama açarsanız 3 hafta falan kullanım süresi var. Serin yerde muhafaza edin siz yine de
nurcan_26g Hilal-95 bende ilk kez aldım doğru diyosunuz marketlerde de dışarıda atıyorum o zaman çantaya😀✋
nurcan_26g Yok yeni aldım hastane çantasına koymak için planlı doğum bı aksilik çıkmazsa 25inde oda soğuk diye zaten koydum şimdi çantaya teşekkür ederim
Vione Dolaba koymanıza gerek yok ki. Kızım 2,5 yaşında Malesef hala mamayı bırakamadık 2,5 yıldır hiç aklıma bile gelmedi dolaba koymak yaz kış hiç de bişey olmadı😀Kaldı ki böyle bi gereklilik olsa her mevsim rafta satılmazdı