Hepinize selamlar güzel anneler ve anne adayları 😇 13+3 üncü haftadayız şu an bu gün doktor kontrolümüz vardı tabii cinsiyeti öğrenmek için hevesle gittik :( ama ne yazık ki ben aç gittiğim için bebiş yan dönmüş bi türlü hareket etmedi doktorumuz da ( bişey görünüyor ama kesin değil o yüzden söyleyemem bir hafta sonra tekrar gelin ) dedi ben çok merak ediyorum