Merhabalar. Bel fıtığım yüzünden 1 haftadır sol bacağımı hareket ettirmekte, oturup kalkmakta zorlanıyorum. Başlarda Doğum sancısı mı diye korkup doktora gittim. Çok şükür bişey çıkmadı. Bu arada 33+3 oldum artık. 32 haftalık erken doğum hikayem var. 2 gündür de bacaklarım ve bacaklarımın arasından vuran ağrı yüzünden zorlanıyorum. Bu durumu yaşayan var mı acaba