Kızlar bu sene tayinciyiz doğuma 1 ay kala doğuya taşınıyoruz evimiz annemlere 1 buçuk saat falan uzaklıkta istanbulda bizde eşimle konuşmuştuk zaten istanbulda annemlerin yanında doğururum hastane imkanıydı annem yanımdaydı falan derken kararlaştırmıştık. Arkadaşımla konuşurken istanbulda doğurucam inşallah falan dedim telefonu kapatınca bi surat bi ahkam istanbuldamı doğurucaksın sen diye bende evet nerde doğurucaktım diye çıkıştım delirdim resmen.Annesine konuyu getirmeye çalışıyoe onlarda afyondalar ben oraya gisipmi doğurucam dedim knlarda köyde yaşıyorlar yani akrabalık komşuculuk çok var çat kapı herkes geliyor rtı fareli bir ev artı hayvan kokusundan normal zamanda çok rahatsız olmasamda bebeğimle o kokuda yaşamak istemiyorum ayrıca en önemli sevepse kaynanamın yemek temizlik çocuk bakımıyla alakası olmaması hiçbi iş bilmez babanne büyütmüş eşimle kardeşimi kaynanam hazır çorbadan başka bişey bilmiyor benim için en önemliside temizlik ve düzen bunlarda orda sıfır. Eltim yeni doğum yaptı onada gel burda doğum yap diye tutturdular ama gelmedi eşi ne dese yapıyor. Ama bana nazları geçiyormuş onlara söz geçiremiyorlarmış.Allah aşkına insanın annesi varken şuracıkta kayanasında niye doğuraun anlatamıyorum.Eltimşn doğumuna bile gitmedi ramazanı bahane ederek eşimde senin annen yaşadı çocuk sevincini abininkinde benimki yaşamadı dedi vende dedim doğuma gitseydi ozaman diye iş güç yapmamak için gitmedi eminim yani.eşimlede kavga ettik ağzıma geleni aöyledim artık annesi ne diyorsa tekrarlıyor papağan gibi isim konusunda da kafasına babannesinin ismini soktu kendi çok seviyordu ya sanki kaynanasını yok babannesini çok severdi koyun falan diye daha cinaiyet belli değilken oysaki.eltimlerede dediler babannenin ismini koyun diye onlarda koymadı şimdi benim eşim istyor deliricem.UZUN OLDU İÇİMİ DÖKTÜM KUAURA BAKMAYIN