hamile değilim fakat sol tarafımda göğsümün üst kısmı koltuk altıma kadar uzanan kısımda hafif bir şişlik var ve ağrı yapıyor araştırdığıma göre meme apsesine benziyor çocuğu olmayan kişiler de yaşıyormuş genel cerrahiye gideceğim ama öncesinde bilgi almak istedim bunu yaşayan var mı tedavisi nasıl oldu