Eminekckgny ben meram akademi hastanesinde tülin hanıma gittim, doğumumu da orada yaptım. Hastane bence çok iyi doğum sonrasında da çok ilgileniyorlar. Tülin hanımı kesinlikle tavsiye ederim tek sıkıntı hastası çok oluyor bazen alamıyorlar da sanırım.
Özel olarak merak ettiğiniz bir şey varsa yardımcı olabilirim 😊