Nurrr499 evet 10 kg az birşey değil kilonun
aşırı fazlası elbette zarar gerçekler bunlar ama şöyle düşün her zaman hamile değiliz ve bu dönemde azcik kaçırabiliriz bende 65 ile hamile kaldım bugün bı gittim 70 ye dayanmisim inanirmisin hamile kaldığımi öğrendiğim de ağlıyordum bu Halle ne yapicam daha çok kilo alicam diye ağlıyordum bildiğin cunku anı kilo almıştım ve çay kullanıyordum zayıflamak için yeni başlamıştım 🤣 neyse sonra düşündüm ve dedim ki 9 ay sabret doğumdan sonra da emzirme bitene kadar dayan sonrası zaten çay spor ne varsa yapar eritirim bebiş iyi olsun sen iyi ol bırak bu dönemde kiloyu dert etme sağlığınızda sorun olmazsa boşver bu dönemde azcik fazla tombiş olalım ne olcak 🤣❤️