ebruk1994 Deniz2961 hap sadece hastanede bir tane verdiler bugün nidicard yatış yapsaydım devam edeceklerdi Nst de sancılarım çıktı benimde ultrason temiz valla anlamadım gitti adet sancısı gibi sancılarım var 34 ü görsek keşke
ebruk1994 Deniz2961 benim ilki de aynıydı o 32 de başlamıştı bu sefer 31 de başladık benim kızlar biraz sabırsız heralde
Elisa_Esra04 Almla eşimle birlikte yapıyoruz dikkat etmeye çalışıyorum ağır almıyorum ama eğilmrk ve kalkmak çok zor oluyor yani hamileliğin sonlarında böyle şeylerle uğraşmak çok can sıkıcı
ebruk1994 Deniz2961 serum ve hap takviyeleriyle 37+3 de aldı doktorum çok şükür bi sıkıntımız olmadı 3050 doğdu
ozlemm58 ebruk1994 Sancılarınızın başladığı nasıl anladınız benim son zamanlarda kasıklarıma giren adet sancısı gibi sancılar var çok kısa giriyor ve gün içinde bir kaç kez giriyor. korkuyorum üşüttüm herhalde dedim ama üşütmediğimde de var
ebruk1994 ozlemm58 dün akşamdan beri adet sancısı gibi sancılarım var uzanıncada geçmedi bitek uyurken hissetmemiştim onun haricinde aralıksız devam etti bugün serumdan sonra bi geliyor bi gidiyor yine aynı adet sancısı gibi karnımın alt tarafında