Ruveyda_baskapan Kızlar dün tetanoz oldum ve din akşamdan bu yana bebeğim hareket etmiyor sanki , 20+2yim hafta olarak
Hazalkaralar Ruveyda_baskapan o haftalarda pek düzenli ve sert olmuyor hareketleri siz annesi olarak ister istemez tetiktesiniz ama hiç endişelenmeyin ❤️
suscarparimm Ruveyda_baskapan Hateketlerde azalma görebilirsiniz çok normal. Tatlı şeyler yiyin vişne suyu için ama endişe edilecek birşey değil yarın tekrar kontrol edin
Cicilibicili Ruveyda_baskapan o haftalarda hareketler düzensiz oluyor. Aşıyla ilgili bir durum değil merak etmeyin.
Ozge Ruveyda_baskapan bebeğin hareketlerine şartlanınca bebek hareket etmiyor bence. Doktor bana 22de hareketlerini takip et dedi 3gün strese girdim hareket etmiyor diye. Sakin olun ters bişey olursa doktora gidersiniz zaten
suscarparimm Ruveyda_baskapan Sorun yoktur zaten yeni yeni hareketlerini hissedersiniz 24-25 den sonra düzene giriyor 2 gün hareketsizlik normal karşılanıyor
Cicilibicili Ruveyda_baskapan ya insan heyecanla bekliyor hareket edeceği günleri. Sonra da bu takıntı başlıyor işte bugün etmedi vs diye. Hamişliğin her anı zor 😅
Ceylin680 Ruveyda_baskapan bende 20.haftada sinovak 3.doz oldum 22de tetanoz ilk doz 27 gibi tetanoz 2.doz oldum .hep 1 gün bebek çok az kipirdadi sadece aşılar biraz harekette düşüş yapıyor.ama zararı yok şuan 37 haftaligim ve Allah’a şükür bebeğim gayet iyi ve hareketli normal aşı li zamanlarda hareket azalmasi
Ceylin680 Ruveyda_baskapan yani zararı olduğu bu sanmiyorum ama 1 gün lük bir hateketsizlik oluyor.bende kan akışının yavaşladığını düsünüyorum