rukenzugurli Merhabalar yeni doğan hastane seti 3 tane aldım geri kalan herşeyi 3-6 ay aldım çevremdeki herkes büyük al dedi ama kafam çok karışık ya çok büyük gelirse yardımcı olacak var mı değiştiririz 1-3 ay mı alsam
Scb rukenzugurli bebeğiniz kilo olarak nasılsa kıyafet ona göre alın bence minyon bebeğe 3 ay büyük geliyo suan yaşıyorum bu durumu
prenses_annesiiii Valla canım yenidoğan en azından bi 10 takım olması lazım çünkü çok kirleniyor kakaları üstlerine geçebiliyor imkanın varsa al bikaç takım yada tulum tavsiye ederim alt üsttense tulum daha rahat oluyor çünkü