Nuurrrrrr esradere 6+5de duydum bende ilk cok az geliyordu sesi hatta, nefesini tut nefes alip verince gidiyor dedi nefesimi tutunca, daha net duyuldu
NM_mom 6+4teyken dinlemeye gittik fakat güçlü şekilde değildi az geliyordu yani salı günü tekrar dinlemeye gideceğiz inşallah daha güçlü duyarız dedi doktorumuz💛