Merhaba kızlar bugün kontorole gittik 38+5teyiz oğlum 3700 gram olmuş başı aşağıda rahim ağzında incelme var dedi ama yüzü terse dönükmüş perşembeye kadar bekleyelim o güne kadar dönerse suni sancı veririz dedi dönmezse yüzünü sezeryandan alırız dedi önerisi olan var mı napmam gerekiyor acaba dönmesi için