Balkanugi bende öyleydim.canim.gunde bir bardak su içmeyen ben günde.4 5 lt su içmeye başlamıştım.su içiyordum.birakiyordum şişeyi sanki içen ben değilmişim gibi hissediyordum bende şekerden şüphelendim doktoruma.soyledim.sekere.bakmaya gerek yok dedi zamanı gelince bakacaz şekerine dedi şimdi 13 +2 günlük olduk şimdi geçti o hissiyat seninde geçer tatlim bu da bir belirti