Ozlemdrn Kabizliktan catlicam naptiysam gecmedi lavman kullanan varmi aranızda benim hamilelikte önce de sıkıntım vardı boyle sürekli mide bağırsak hep sorun yaşıyordimnsimr8 daha kotuyum
Pirayeee Ozlemdrn gebelikte değil ama kullanmştm.. geçici çözüm o da lif ağırlıklı beslenmeye özen gösterin ki lavmandan sonra devam etmesn
Beyzossb Ozlemdrn benimde çok kabızlık sorunum var. Bir gece ambulansla acillik oldum hatt gaz da sııkışmıstı kadın doğum doktoru lavman yazdı 2 tane kullandım 2 gün üst üste , rahatladım yapınca :( bir problem yaşamadık ama
Asel2520 Ozlemdrn bol bol salatalık marul yeseniz faydası olur bide fitil var gliserun kansuk diye lavman yerine ondan da alabilirsiniz
Ozlemdrn Bebeklerselam54 içiyorum hiç faydası yok eşim eczaneye gitti eczacı önergemiz bebege bsy olur diye acile gitsem bsy yaparlar mi🙄🙄🙄
Sermec27 Ozlemdrn yani oğlum doğdu 10 aylık cok sıkıntı yaşamadım sadece doktorum cok kullanma kasılmaya sebeb olabilir demişti zaten 2 kez kullandım sadece
Cicekler Ozlemdrn canım ben çok kullandım inanılmaz sıkıntılı geçmişti doktorum sıkıntı olmaz dediği için rahatlıkla kullanıp kendime eziyet çektirmeyi bırakmıştım ama ben öyle kötüydüm ki bazen o bile beni rahatlatmazdı o ayrı konu tabi
Kuputo Kuru eriği yıkayıp bir gece önceden bir suya koyun sabah hem suyu hem eriği yiyin, kabızlığa çok iyi geliyor 🙌🏼
Tubmavi Ozlemdrn başlığı görünce doğumda sanmıştım. Ben de doğumu merak ediyorum bazı doktorlar yaptırıyormuş ya nasıl bir şey acaba yapmak mı daha iyi ? Banu çiftçi yapıyormuş ısınırken kaçmasın diye
Ozlemdrn Tubmavi en iyisi yaptırmak rezil olmaktan iyi doğumda degilim o günde gelir inşallah kabızlığı çok kotu çekiyorum napiyosan gecmiyo🙄