Guler123_ Kızlar özel hastanede NST ücreti ne kadar 30 haftalığız ayın 22 sinde kontrolümüz var 31. Haftdan sonra NST ye giriliyormuş ücretleri ne kadar ne yapılıyor orada bilgisi olanlar var mı aranızda
Dlr48 Guler123_ ben muayene parası oduyorum ama natue extra Lmıo benımkıde özel heryerin farklı demek
5561 Bedriye12 Doktorunuza da muayene oluyor musunuz ayrıca ücret ödüyor musunuz 32 den 36 ya kadar ayda bir kere diye duydum 36 dan sonra da haftada bir kere diye duydum merak ettiğim doktorunuza ücret ödüyor musunuz randevu alırken ne diye nereye randevu alıyorsunuz
Guler123_ 5561 doktorum her ay kendi gün veriyor hastaneye gidiyorum vezneye 305 TL muayene ücreti veriyorum onun dışında tahlil falan isterse onlara ayrı bı ücret ödüyorum hastaneye İzmir Buca Tınaztepe hastanesine gidiyorum Doktorum Aylin Barbaros
Kubrailkan Ben 33.haftada basladim. Nst 50 TL odedim. 15 gün sonra çağırdı gittim nstye ücretsiz girdim. Şimdi ptesi tekrar var muhtemelen 50 yine öderim yani biri ücretli diğeri ücretsiz olacak şekilde sanırım 🙊
Merve_0109 Guler123_ ben Eylül ayında 30 TL verdim şuan fiyatını bilemiyorum son zamlardan sonra 4.5 ay oldu doğum yapalı