Pikachuuubaybi 12 haftalık olduk ne zaman hissetmeye başlarım acaba biseyler hissediyorum ama bebek mi gaz hareketleri mi seğirme mi ayırt edemiyorum
Papatyaytt Pikachuuubaybi ilk gebelik20.haftalarda hissediliyor canm daha çok erken şu anda belllkiiii çok arada sırt üstü yatınca balık kayması gibi karnında ufak hareket hissedersin ama net olmaz
Zehragniken Pikachuuubaybi ilk 17. Hafta da hissettim ben. Senin icin şuan çok erken. 21 e kadar yolu var canım kişiden kişiye değişiyor