Kaahvelii bende 17 haftaya kadar durum öyleydi, bir defasında 9-10 haftalardaydım, yanlış hatırlamıyorsam. tuvalette az kalsın bebeği düşürüyordum, bi baktım kan seller gibi gidiyo. Nasıl korkmuştum anlatamam.
Normal yemek yemen gerekiyor, aç kalmamalısın, vaktinde yemek yemelisin, su çok içmelisin. InşAllah düzelir