Handealya 22 haftalik hamileyim 1 aydir bobrek agrisi yasiyorum 2 bobregimde sisme olusmus basina gelen arkadaslarim var mi. Onerileriniz nelerdir eger ilerlerse tup takılıncak bibreklerime
Tatlissannee12 Handealya benimde sağ böbreğimde büyüme var doktorum bol su iç ve idrarını tutmamalısın dedi başka bi çözümü var mı bilemiyorum
Dilaraaasrcc Canım benimde ilk çocuğumda olmuştu böbreğimi 3cm büyütmüş öyle demişti doktor yapabileceğim tek şey var oda stent takarım ama ondada erken doğum riski var demişti 3 saatte bir ağrım olfukça parol içiyordum
Handealya Dilaraaasrcc ben serumsuz gecmiyir serum takiyorum bugun gittim iki bobrektede sisme var dendi agrisi cok koyu ilerlerse tup takilicak dedi