Yonja kilo alimi kotu muydu ki mamaya basladiniz? Ya da cisli bez sayisina baktiniz mi? Cunku bebek emdikce sutunuz artacak. İlk gunlerde herkes sutum yetiyo mu endisesine kapiliyor ama emdikce artar o. Eds sistemi var. Mama verecekseniz bile o sekilde verirseniz memeniz de calisacagi icin sutunuz artacaktir. Ben de ilk zamanlar mama takviye ettim. Ama sonra sutume guvenmeyi öğrendim ve sık sık emzirdim. O sekilde artti. Sivi alin bol bol. Bebek uyudukca siz de uyuyun. Ara ogun ve 3 ana öğün yemek yiyin. İlk gunler ben yemek yemeyi unutuyodum. İlk ay gerçekten zor oluyor. Kolayliklar diliyorum