Sevgiiss 12+2 🙏🏻dün tam 7 kere kustum. Kusmaktan uyuyamadım 🥲 doktoruma gittim vücudum çok su kaybettiği için serum taktı. Bulantı hapımı 3. Kez değiştirdi artık fayda etmiyor..bu verdiği bulantı ilacı da kemoterapi alan hastaların artık son çare kullandığı ilaçmış onun biraz faydası oldu.ame şuan hala bulantı va. Yemin ederim artık gücüm kalmadı halsizim iyice