Kızlar 28+6’yım bu gece 29 olacağız yaklaşık 10-15 dkdır bel ve karın ağrısı var bugün oğlumun kıyafetlerini hazırlayayım diye yıkadım ütü yaptım ütü yaparken ayakta kaldım felan acaba o yüzden mi ağrıyor karnım anlamadım kasılma vs yok sadece bel ve karın ağrısı var ara ara geçiyo gibi olup tekrar ağrıyor sizde normal mi yorgunluktan mı