Sehriiali Merhabalar Çarşamba günü hamile kaldığımı öğrendim bir doktora gidip görüştüm ama kararsız kaldım burda memnun kaldığınız doktor var mı
mammaaa33 Sehriiali memorial Burhan özel e gidiyorum memnunum Cihan bademkıran ı da tavsiye ederim çok nazik ve iyi bir doktor
NOCTURN Merhaba. Ben sultan hastanesinde Pınar Em’e gidiyorum. İnanılmaz tatlı bi kadın. Her şeyi tek tek anlatıyor sakince
ElifGaye2125 Bende Diyarbakırdayım. Özel genesis hastanesi Pınar Tantekin Yaşar Hanım işinde uzman. Bir defa muayene olsanız bir daha başka bir doktora gitmek istemezseniz.
ekinteacher Sehriiali Merhaba Batı Hastanesi Dr.Cihan Bademkıran öneririm. Ağrısız sezeryan oldum , sezeryan yerim çook küçük . Hiç bir sorumu kestirip atmadı.