ogretmenHnmm Hanımlar benim bat 31 martti hala adet olmadim. Gecikmenin 6.gununde kan testi verdim 0.10 çıktı. 4 gün geçti hala gelen giden yok. Yükselmez bu değer galiba. Şimdi size sorum adet söktürücü bir şeyler var mi ne yapabilirim evde
0610835 ogretmenHnmm bekle biraz daha bence olmadi herseyden once doktora git o verir zaten gerekli seyi
drytcvkarsln ogretmenHnmm bende böle olunca kist çıkmıştı… degerınız düşük olmasa hamile olabilirsınız diyecegım ama çok düşük.. ben böleyken kiraz saplı maydonozlu çay yapıodum ertesi gün adetim gelıyordu… ama sonuncu yıne gecıkınce içime kurt düşünce bu çayı içmeden önce test yapayım dedim ne olur ne olmaz diye pozitif cıktı aklınızda olsun
Deletedmom_29 ogretmenHnmm Canım benim gecikmemin 14. Günü bugün leke leke geldi Gününde kan verdim 2.2 çıktı bekledim yükselir belki diye 12. Günde tekrar kan verdim 0.100 çıktı ama inşallah sen hamilesindir artar. Benimde bugün leke leke gelmeye başladı
Gulcingezer ogretmenHnmm kuzum benimde ayniydi biliyosn ilac kullanmadm bekledim bilerek 8. 9. Gun geldi biraz bekle olmazsa git bi baksinlar dokator versin sokturucuyu benim kendiliginden geldi cnku
Annesininportakali53 ogretmenHnmm kesinlikle kullanma adet söktürücü kuzum tekrar test ver geç döllenme olup daha yeni Kanda yükseliyor olabilir pazartesi jan ver yine negatif çıkarsa kadin doğuma git ultrasonda gebelik varsa veya adetin sökülmesi bekliyorsa o sana net söyler bazıları hem Kanda hem idrarda çıkmayıp ultrasonda gözüken var ne olur ne olmaz göster kendini sıra veriyorlar benim bildiğim olmazsa sabah erken git böyle böyle durumum var de alıyorlar sabah erken saatte
ogretmenHnmm 0610835 bir kac ay önce gitmiştim kadin doğuma gebelik düşünmeden önce bakti ultrasonla gayet iyi durumda yumurtalıklarin ve rahmin dedi
0610835 ogretmenHnmm erkenden gidersen veriyorlar bizim burda öglen 1 de veriyorlar randevusuzlara sende oyle git bir gununu harca bisey olmaz ama yanlis bisey yapma
0610835 ogretmenHnmm olsun bisey yapmaya kalkisma evde ne olur ne olmaz arastirmaya devam et randevuya sen
ogretmenHnmm drytcvkarsln valla bilmiyorum ya arada adet sancisi yaşıyorum 1 2 gün sonra geçiyor bir sey kalmiyor ara ara giriyor böyle anlamadim gitti
ogretmenHnmm Annesininportakali53 pazartesi günü zaten hastanede işim var erkenden gidip kadin doğumdan da sıra almaya çalışayım inşallah verirler de normal değil bu kadar gecikmesi geçen ay 5 gün önce gelmişti
ogretmenHnmm 0610835 pazartesi baska isim var zaten canım hastanede erkenden gidip sira almaya çalışırım
Annesininportakali53 ogretmenHnmm benim gecikme yaşadığım bir sonraki ay hamile kaldım arkadaşımda öyle inşallah geç dollenmedir kuzum sende öylesiniz rahim kendini hazırlıyor o yüzden Bi önceki ay erken geliyor deniliyor hep Bi git bence sıra verirler bari içinde şüphe kalmasın doktor ultrasonda herseyi görür zaten
ogretmenHnmm Annesininportakali53 2 ay önce de 12 gün gecikti geçen ayda5 gün erken geldi işte bebek düşündüğünuz ilk ay kimyasal gebelik yaşadım sonra böyle duzensizlesti canım
ogretmenHnmm Deletedmom_29 benim de 6.gunu 0.10 çıktı benim de negatif diye üstüne durmadim bir daha da bekledim adet olurum diye hatta dünden beri de adet söktürücü masaj yapıyorum daha olamadim