Semrasular şuan 34+2 haftadayım ama tam 33te aşırı kaşıntı ve bencikler oluştu normalinde sürekli yağlanırım zaten ama karnım büyüceği zamanlarda oluyor bu ozaman dedim bu sefer kesin çatlıcak öylede oldu tam kasığımın az yukarsı göbeğimin alt kısmında oluştu çatlak inşallah bukadarla kalır 😬 Malum artık iyice büyüyecek gerilecek istemiyorum hiç çatlamasını ya yeterince kilo almak selülitlerin çıkması psikolojimi bozuyor zaten bi çatlak eksik şuan 😬