theAna medicanada yeni doğum yaptım en başından beri kontrollere medicanaya gittim dr. Nil Okur çok memnunum 3. Doğumumu da onda yaptım doktor ücreti 300 tl tahlillere ayrı ücret alıyor istediği tahlile göre fiyat değişiyor doğum ücreti de 5300 tl idi herşey içinde bir covid testi zorunlu istiyorlar onun ücretini alıyorlar 300 tl ama hastanede yaptırmak istemezseniz dışardan da yaptırıp gelebilirsiniz doğum zamanında istiyorlar covid testini ben sezeryana girmeden birgün önce hastanede tahlillerimi covid testimi yaptırdım genel olarak memnun ayrıldım hastaneden ilgililer hemşireler sürekli geldiler durumumu sordular acım ağrım olup olmadığını üzerimi bile hemşireler giydirdi bebeğimi ilk hemşireler mememe tutturup emzirtti teknikleri gösterdi arada da geldiler baktılar hep hatta gece gelip bebeğimden ufak kan alıp doyup doyamadığını kontrol ettiler sormak istediğiniz varsa cevaplarım yine de genel olarak anlatmaya çalıştım süreci