benimmdunyamm Boncuk-09 3 gündür çağla yiyorum 🤣🤣🤣 ağaçtan topladı kaynanam 3 gündür yedim bitti sonunda 🤣🤣
Boncuk-09 HGulsah Gebelikte herşeyin fazlası zarar malesef 🤦 araştırdım fakat bı faydası da yok sanırım
HGulsah Boncuk-09 e yeme madem o zaman 😂 Valla 1 hafta boyunca tavuk döner yedim gıdaklamadım da şükür normalde ağzıma sürmem
benimmdunyamm Boncuk-09 sağol canım ye birşey olmaz ama ben fazla tuza batirmadim tansiyon yükselmesin diye