Hilalyildirim Pazartesi günü 2li teste giricem cinsiyet belli olur mu o zamanlarda merak ediyorum. Bu da bebişim sizin tahmininiz var mi cinsiyet hakkında
benimmdunyamm Hilalyildirim ikili testte belli olmaz da muaneye sırasında pozisyon uygun olursa görür ama 12 haftaya pek güvenmiyorum daha çıkıntılar yeni başlıyor
Limonzeytin Hilalyildirim Hayır güvenlr sonç olmaz. Tam net organı bile 13 te tamamlanıyor ayırt etmesi görmesi falan erken olur tahmn eder ama doğru çıkmayablr. 16da netleşr
mervinyaa Hilalyildirim ben geçen hafta perinatoloji doktoruna ikili teste gittim 12+3 günlüktü doktor kız dedi. Bugün kendi doktoruma gittim 13+4 günlük o da kız dedi☺️
Hilalyildirim benimmdunyamm kimisi 12. Haftada öğrendiğini söylüyor bende merak ettim acaba öğrenebilirim miyim ogrensem bile doğruluk payı ne olur bilemiyorum
155598 benimmdunyamm ben 12.haftada öğrendim ikili test yaptırmaya gittiğimde doktor ultrasonla baktı ve erkek olduğunu söyledi hakikatten de erkek 🥰🫣
Gizem_byrktr_8 Benim 12. Haftamda söyledi doktor. İkili test sırasında. %90 kız demişti. Kendi doktorumda tahmini kızdı 11 - 12. Haftamda. Doktorlarım yanılmadı
Gamzeyasarr Bana 2 Li testte 13 haftada erkeğe benziyor dediler kızım oluyor 🙈🥰 şuan 35 haftaya giriyoruz değişmedi kız 😆
benimmdunyamm 155598 ne güzel değişmemiş ben 12 haftaya pek güvenmiyorum hatta burada çoğu kişiyede 12 haftada ne dedilerse 15 16 da tersini diyorlar 🤣
155598 benimmdunyamm vallah ben 12de öğrendim hiç de şaşmadı 😂 zaten gördüm ultrasonda dedim ki tamam garanti erkek bi baktım doktor da Aynısını söyledi
155598 suscarparimm vallah doktor ultrasonda gördüğünde söylüyor cinsiyetini belli olunca oluyor yani