leona98 kendimi bildim bileli çocukluktan beri kızım olsun istedim. Evlenmeden 6-7 yıl öncesinde bile kızım olsun artık diye tweet atardı. Biri bana dua ederken inşallah kızın olsun dersi herkes bilirdi. Düğünde gelinlikle bebek verirler ya kucağa tüm eşimi dostumu uyardım sakın bana erkek bebek vermeyin verdirtmeyin kız bebek verin diye kuzenim hemen kızını verdi kucağına işi garantileyelim dedi eltimin oğlan var bana gelecek oldu kaçtım 😂 sonuç kızım olacak 7. Ayımdayım az önce gene eşime nasıl kızımız oluyor ama gönlümdeki kabul oldu dedim hala inanamıyorum 🥰