Merhaba arkadaşlar 16 şubatta regli başlangıcım 7 martta tüp bebek ile transfer yapıldı adet takvimine göre 7 artı 2 iken kalp atışını dayamadık kese büyümüş 6 mm iken 16 mm olduğunu söylediler haftaya çarşamba tekrar kontrolüm var siz kaçıncı zaman kalp atışını duydunuz