Kızlar şu an 17+0 haftaligiz 13. Haftamizdan beri rahminde kasılma var dedi doktorum herhangi Bi riski yok hiç Bi tehlikesi yok rahat ol dedi ama içim rahat değil magnezyum kullanıyorum.. erken haftalarda kasilmalari başlayıp daha sonra kasilmasi geçen oldumu yada erken doğum oluyo mu ?