Kızlar 19.haftamdan beri 33 mm ölçülüyor rahim ağzım. Her şey yasak . Bir sürü doktora gittim 2 si riskli progestan diyor, yasaklar koyuyor bazısı ağır iş hariç her şeyi yapabilirsin diyor. Bugün bi arkadaşımla görüştüm 24. Haftada alttan 40 mm ölçülmüş. Doktorlar çok riskli rapor al yat demişler. Bu risk kime neye göre risk? Aklım çıkıyor bebeğime bi şey olacak diye 28. Haftamdayım ama aklım çıkıyor hala daha . Sizin doktorlarınız ne diyor bu duruma?