Kızlar ben şeker yuklemesini biraz geç yaptırdım 28 buçuk haftalıkken 75 mg yapıldı.
Açlık kan şekeri 96 mg
Glikoz 60 dk 160 mg
Glikoz 120 dk 140 mg
Sonuçlarım böyle çıktı doktorum şekerin gayet normal bir sıkıntı yok dedi bebekte haftasıyla uyumluydu. Şuan 30+2 yiz forumda bazı postlar da açlık şekeri 90 sinir oluyor felan diye gördüm nette de bazı sitelerde aynısı yazıyor kafam çok karıştı şekerim mi var şimdi benim ?