Dilarakr ben de öyle düşündüm canım , kesinlikle öyle bi de bu ay çok dikkatli beslenip çok düzenli denedim öyle olunca insan hadi hemen olsun diyor işte ama Rabbim bilir vaktini 🙏🏻 Muhtemelen olsaydı ufak da olsa çizgi olurdu, ama sabırla bekliyorum . Geçen ay 3 gün gecikti test yaptım , silik çizgi çıktı 5.gün gidip kan verdim 2,83 çıktı akşamına regl oldum . Muhtemelen yükselip düşmeye başladı, öyle olup beni üzmesindense sabırlı olup güzel sonuçlar almam nasip olur inşallah 🙏🏻