Merhaba arkadaşlar.. Kızım 2021 şubatta doğdu. Şimdi ise 11 haftalık hamıleyım. İki yıl üst üste 🙊😄 Kızım 1 yaş 1 aylık ve çok hareketlendi bende son günlerde çok yoruluyorum. Benim gibi yaşayanlar ?Mutluyum beraber büyüyecekler ama yetişememe korkusu başladı biraz.Dertleşelim anneler. Buyrun 🙋