Tugbasimay Arkadaşlar randevu alamıyoruz. 36 haftadan sonra hala alamamış olursak nasıl sezeryan günü verıcek doktor. Bi Çözüm bulan yada yasayan varmı? Ayda 1 zor buluyo doktorumuza randevu