Gulguzelim Evlenirken almamistik esim artik alalim dedi Hangi marka kurutma makinasi önerirsiniz kullanan arkadaşlar birde camasirlari küçültende oluyormuş önerilerinizi bekliyorum 😀
Ysgl26 Gulguzelim ben arçelik in kurutma makşnesini kullanıyorum çok memnunum. Evet bazı çamaşırları küçültüyor. Yün kazak tarzı şeyleri mesela. İpek saten tarzı kıyafetleri de atmamak gerekiyor. Onun dşında herşeyi atabilirsiniz. Kıyafetlerin yüzde seksenine ütü bile gerekmiyor kurutmadan çıkınca
Biroglanannesiii Gulguzelim Canım benim evimde ki LG y da ayrı güzel kurutması da ütü yapmama dahi gerek kalmıyor çok memnunum kıyafet küçültmedi hiç
ayshe54 Gulguzelim ben grundiğ kullanıyorum çok memnunum, bana da eşim aldı ben şuanlık gerek yok deyip duruyordum ama böyle bir velinimet olamaz. İnşaAllah memnun kalırsınız sizde. Rabbim güzel günler de kullanmayı nasip etsin inşallah 🤲🏻🥰
Smv Ysgl26 ya bende arçelik kullanıyorum ama kullanımındamı hata yapıyorum bilmşyorum o kadar kırışık çıkarıyor ki nasıl programları kullanıyosunuz
aysigil Altus Al 91 Yb 9 kg Kurutma Makinesi https://www.hepsiburada.com/altus-al-91-yb-9-kg-kurutma-makinesi-p-HBCV0000106DBW?magaza=Enucuzfiyat&url_src=ios-product-detail Bu makineyi kullanan var mı acaba fiyatı çok uygun
Tupbebis Arçelik marka kullanıyorum. Çok memnunum. %100 pamuk tişörtümde çekme yaptı sadece. Şimdi onları atmıyorum başka bir sorun yaşamadım
Elmas94 Gulguzelim Biz ilk önce Arçelik 810 KMG aldık berbat çıktı kıyafetlerimi mahvetti iade edip Vestel KMI9701G aldık şuanlık çok memnunum çekme, kötü koku, yıpratma yapmıyor. Elim ayağım oldu. Tavsiye ederim.