Kızlar medipole gidiyorum 18 haftalık gebeyim detaylıdan sonra tekrar kontrolüm 22 kadar olucaz nasip olursa ben hastanede birde Tuğba hanıma gitmek istiyorum nasıl olur bilemiyorum yanlış bir karar vermiş olurmuyum kendisi kabul eder mi bilemedim.. birde gittiğim doktor yardımcı doçent Doğuma op doktor girse bile onun Doğum ücreti alınıyor gibi birşey duydum konuyla ilgili bilgisi olan var mı