Kızlar bugün muayenem vardı ilk kez çatıya girdim ilk gebeliğim 37+2 haftalığız . Doktorum çok iyi çok tatlı bir doktor ama bir muayene edişi vardı unutamıcam herhalde 😄 sert ve 2 parmakla muayene etti bir yandanda karnıma bastırdı biraz içerde döndürdü biraz rahatsız ediciydi inledim birazcık ama saniyelik sürdü sonrasında rahatladım . Çok şükür normale uygun dedi . Sonrasında lekelenme olabilir dedi. Dediği gibi kanamam oldu şuanda biraz iğne batması gibi şeyler hissediyorum sanırım hafiften bebeğim gelmeye hazırlanıyor gibi bakalım doğumu başlatmamışızdır umarım 😄