kızlar 33. haftamdayım ve aşırı derecede ödem var ayaklarımda ellerimde. bu hafta başladı ve tuz sevmeyen bir insanım günde yarım saat yürüyüşümü de yapıyorum ama davul gibi resmen ayak bileklerim canım yanıyor artık. havaya dikmek de çözüm olmuyor lütfen yardım edin🥺 yaşayanlar nasıl üstesinden geldiniz